שר הבריאות היוצא: יעקב ליצמן לא שווה קול אחד ברחוב

    עמית דניאל No Comments on שר הבריאות היוצא: יעקב ליצמן לא שווה קול אחד ברחוב

    התפטרות ליצמן: בריאיון נרחב לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" סיפר ליצמן: "כשאתה מקבל הוראה מגדולי התורה, אתה עושה את זה בשמחה; חשבתי להגיש את מכתב ההתפטרות עם גערטל" | וגם, הפגישה בשעה זו בלשכת ראש הממשלה: "אם נתניהו רוצה קואליציה – שיקדם את החוקים שהבטיח"

    שר הבריאות היוצא, יעקב ליצמן צילום: אהרן ליבוביץ'
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות, יעקב ליצמן, שוחח הערב עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" ב"קול חי" והתייחס להתפטרותו ממשרד הבריאות. "חשבתי ללבוש גארטל" אמר בהתייחסו לרגע ההתפטרות.

    כשנשאל להשתלשלות העניינים, סיפר: "אני העברתי את צעדיי, דרך מזכיר מועצת גדולי התורה, את כל הנושא ביום שישי. אני לא רוצה להיכנס לפרטים. אני שמח שעשיתי את זה. עשיתי את זה בשמחה כשליח ציבור של גדולי התורה ולא של פוליטיקאים".

    "חשבתי ללבוש גארטל שהתפטרתי. כשאתה מקבל את הוראת גדולי התורה ומבצע אותה זה משמח" אמר ליצמן וניכר על קולו התרגשות "אני לא שווה קול אחד ברחוב. אם תהיה הוראה של הרב'ה מגור – אני יקבל 25 אלף קולות. לכל אחד הרבנים שלו".

    על השמועות סביב המניעים והגורמים להתפטרותו אמר: "איך טראמפ קרא לזה? פייק ניוז. הכל שקר. מתחילה עד הסוף. כל אחד רוצה להגיד 'הנה דפקתי את ליצמן'. אין אפשרות להכחיש את כל השקרים שאנשים מפיצים. לא בא לי ולא מעניין אותי לעשות את זה".

    על הסיבה המרכזית סביבה הוא התפטר: "אנחנו היינו בקואליציה הרבה שנים עוד בתקופת בגין. כשר יש אחריות מיניסטריאלית. כסגן שר לא. יש הבדל עצום בין זה לזה. אני לא יכול להיות שותף לאחריות כזו".

    הוא סיפר כי בשעה זו הוא, שר הפנים, אריה דרעי, יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, יושבים בלשכת ראש הממשלה: "גם גפני וגם דרעי העבירו לו את המסר. נתניהו מבין את זה טוב. אנחנו באמצע דיונים אצל רה"מ נתניהו יחד עם דרעי וגפני על מנת לקדם את החוקים החשובים. אם נתניהו רוצה קואליציה – שיקדם את החוקים שהבטיח. אני בתוך הקואליציה ולכן אני ממשיך לפעול" אמר.



    0 תגובות